...

תומר בסון -טכנאי תנורי אפייה
וותק של מעל 20 שנים

טכנאי תנורי אפיה הוא חיוני ביותר

תנורי אפיה משמשים אותנו במגוון גדול של צרכים. אפשר לחמם בהם ארוחת צהריים מוכנה או לבשל בה בקלות ובלי מאמץ ארוחה משפחתית של עוף עם תפוחי אדמה וירקות. יחד עם זאת אפשר לאפות בתנורי אפיה פשטידות, עוגות ומתכונים מסובכים ליום יום, לחגים, לסופי שבוע ואפילו לאורחי פתע שהגיעו ללא הודעה מוקדמת.
לכן כאשר התנור מתקלקל הכל משתבש ואנו מחפשים במהירות טכנאי מוסמך לתנורי אפיה לתיקון המכשיר החיוני הזה. תומר בסון טכנאי מוסמך לתיקון כל סוגי תנורי האפייה הביתיים. תומר יגיע עד אליכם וישמח להעניק לכם שירות איכותי, מהיר ומקצועי.

חשוב להכיר טכנאי תנורי אפיה מקצועי 

מסיבה זו חשוב מאוד להכיר טכנאי לתיקון של תנורי אפיה שהוא מקצועי ואיכותי. טכנאי כזה נשיג באמצעות המלצות אישיות של חברים או באמצעות אתרים שממליצים לנו על בעלי מקצוע איכותיים שאפשר לסמוך עליהם. טכנאי מוסמך לתנורי האפייה תומר בסון מחזיק בתואר "יצאת צדיק" ועבר את מבחן האמינות בהצלחה רבה. כאשר מזמינים טכנאי תנורי אפיה צריך להיות מודעים הן לעלויות השונות והן לתקלות השונות ולמחירים של חלקי החילוף. כך נדע שאנחנו בידיים טובות וכך גם נדע להחליט אם התיקון משתלם או אם אנו רוצים לנצל את ההזדמנות כדי לקנות תנור חדש.

ביטוח ודברים שאפשר לעשות בחינם

עוד דבר שחשוב לבדוק לפני שמזמינים טכנאי לתיקון של תנורי אפיה הוא האם יש לנו ביטוח על התנור ומה הוא מכסה. אך גם במקרה כזה יש לשים לב אם יש השתתפות עצמית כי לפעמים הזמנת טכנאי במסגרת הביטוח אינה משתלמת. כמו כן כדאי לבצע כמה בדיקות לפני שמזמינים טכנאי תנורי אפיה ומוציאים כסף על תיקון או על ביקור לא הכרחי. יש מקרים שפשוט קופץ הפקק בלוח החשמל ורק צריך להרים אותו. לפעמים יש תקלה בשעון של התנור או בעיה עם הבורר ובמקרים כאלה עיון במדריך הוראות היצרן או שיחה טלפונית עם הטכנאי יכולים לפתור את הבעיה ללא הוצאה כספית.

תיקון תקלות בתנור

שתי התקלות הנפוצות בתנורי אפיה הן צורך לתקן את גוף החימום כי אז התנור אינו מחמם כלל וצורך לתקן את התרמוסטט שדואג לטמפרטורה אחידה בזמן האפייה. במקרים אלה התקלה קלה יחסית לתיקון ואפשר למצוא טבלאות מחירים זמינות באינטרנט. בתנורים המשוכללים יותר שבהם יש רכיבים אלקטרונים מורכבים או בתנורי אינדוקציה חשוב מאוד לעבוד עם טכנאי מומחה בתחום כדי לשמור על תקינות התנור.

תקלה נוספת ונפוצה היא קצר חשמלי שמקפיץ את הבית לאחר פעולה של כמה דקות. לרוב יגיע טכנאי תנורי אפיה ויבדוק את סיבת הקצר והגורמים לכך. במקרים רבים הבעיה קשורה ישירות לגופי החימום בתנור האפייה שעל אחד הגופים מצטבר לחות וכתוצאה מכך התנור מקפיץ את הפחת בבית. ישנם שתי פתרונות לכך. הפתרון הראשון והבטוח ביותר הוא החלפת הגוף חימום בעל הלחות על ידי טכנאי תנורי אפיה מוסמך. תיקון זה בטוח ביותר ומבטיח פעולה תקינה של התנור לטווח אורך. כשמדובר בתנורים ישנים שלפעמים עלות התיקון לא משתלמת הדרך הנוספת והפחות מומלצת היא לנתק את הארקה ולהפעיל את התנור בחום הכי גבוהה למשך שעה שלמה כדי שהלחות תתייבש. חשוב לעשות זאת בזהירות רבה כדי להימנע מהתחשמלות ולכן דבר זה יעשה רק ע"י טכנאי תונרים מוסמך .

טיפים לרכישת תנור אפייה

לפני שרצים לקנות תנור אפייה חדש כדאי לדעת כמה דברים שיעזרו לכם לבחור טוב יותר את התנור המושלם. רכזתי באתר מספר טיפים לקניה חכמה. בחירת תנור אפייה מתאים לצרכים שלנו יכול לשפר במידה נכרת את איכות החיים. על מנת לדעת איזה תנור מתאים לכם חשוב לדעת מהו היקף הצריכה. חובבי קולינריה ובשלנים משתמשים בתנור האפייה לעיתים קרובות, התנורים החדשים מאובזרים בטכנולוגיה ובתכניות לבישול, אפיה וצליה שעושים לנו חיים קלים אז באמת חשוב?

הטיפ החשוב ביותר במקרה הזה הוא התאמת התנור למיקום הצפוי במטבח תוך כדי התייחסות לא רק לצד העיצובי וההתאמה לשאר המכשירים החשמליים המפוזרים במטבח, אלה גם כדאי להתייחס ליחס השימוש (כמות השימוש היחסית בזמן אפייה או בישול במטבח). חשוב למדוד קודם מרווחים ולהשאיר לפחות 2-3 ס"מ לאוורור. בחירת תנור אפייה חסכוני בעל ציון אנרגטי הקרוב כמה שיותר ל-A לחסכון בצריכת חשמל. התקנת תנור חדש אינה מחייבת הזמנת טכנאי תנורי אפייה ויכולה להתבצע בצורה זהירה גם על ידיכם. יש לדאוג לנקודת חשמל קרובה כמה שיותר למקום בו ימוקם התנור והימנעו עד כמה שניתן למקם את התנור בצמוד לכיריים או תשתית הגז.

תחזוקה ושימור תנורי אפיה

 

רוב התקלות הנפוצות קשורות לגופי החימום של התנור. ישנם תנורים בעלי שתי גופי חימום ואף יותר. ברגע שאחד מגופי החימום סופג לחות, הספק החום של אותו גוף יורד וכתוצאה מכך האפייה לא מתבצעת כראוי במקרים קיצוניים תקלה זו גורמת לקצר בתנור והפתרון במקרה זה הוא החלפת גוף חימום לחדש. כדי להימנע ממצב שכזה יש להקפיד להדליק את התנור לפחות פעם בשבוע למשך 20 דקות על חום גבוהה כדי לאדות את כל הלחות הנספג בגוף.

את התנור מומלץ לחבר ישירות לשקע בקיר כדי לספק לו הספק חשמל מדויק ללא שימוש בכבל מאריך או מפצל. ניתן לחבר ואף מומלץ מגן ברקים. שמירת פנים התנור והדפנות תתבצע על ידי ניקוי שאריות מזון עם מטלית וחומר להסרת שומנים. לרוב טכנאי תנורי אפיה ימליץ לכם לחזור על פעולה זו על בסיס שותף.

 

תודה על פנייתך!

הודעתך נשלחה בהצלחה